David Baakman

Bedrijven die geen antwoord op mail geven

Voordat ik m’n PC besteld heb heb ik eerst gekeken bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in Shuttle PC’s. Nou stond ik daar op het punt om m’n PC te bestellen, maar ik had nog een paar vraagjes. De onderstaande vragen heb ik op 17 juli verzonden:

Hallo,

Ik overweeg om bij jullie een SG33G5M te bestellen (sowieso even wachten tot 22 juli…), maar ik heb op dit moment nog een aantal vragen. Zouden jullie deze kunnen beantwoorden?

– Ondersteunt de Shuttle 22-in-1 cardreader ook SDHC? Ik heb dat geprobeerd op Internet te vinden, echter heb ik dit nergens kunnen vinden.

– Jullie leveren wel Windows XP gewoon in het Engels, is het ook mogelijk om een Engelse versie van Vista Ultimate te bestellen?

– Welke OEM versie van Vista leveren jullie? Of meer contreet: leveren jullie wanneer je een machine met 4GB geheugen bestelt een 64 bit versie?

Alvast bedankt.

Groeten,

David

Het antwoorden op zo’n mail lijkt me een routine-klus, zeker die laatste twee vragen zijn gewoon dingen waar ze uit hun hoofd ja/nee op kunnen antwoorden. Misschien moeten ze voor die eerste vraag even naar Shuttle toe, maar ja, als officieel system partner van Shuttle lijkt me dat ook niet echt een probleem… (of desnoods geven ze in eerste instantie aan dat ze het ook niet weten)

Maar, blijkbaar denk ik daar toch te positief over, want tot op heden heb ik nog niets gehoord… (afgezien dan van een autoresponder die me een tracking-nummer heeft gegeven). Jammer… voor hen… want inmiddels heb ik de PC bij een andere leverancier besteld. Maar blijkbaar gaat het zo goed met de zaken dat het beantwoorden van 1 mailtje te veel moeite is voor een denk ik toch best wel leuke order…